·        karsiyaka@pirireis.k12.tr     ·       0 (232) 362 47 48

KÜLTÜREL PROJELERİMİZ

  • Bergama ve Parşömen

Bir kentin tarihi ne kadar iyi bilinirse, ne denli yaygın paylaşılabilirse ve ne kadar erken yaşta öğrenilirse o denli yüksek bir kentlilik bilincinden söz edilebilir. İzmir'in tarihsel ve kültürel birikiminin yarının büyükleri olacak bugünün küçüklerine  aktarmak ve kültürel miras bilinci yaratmak amacıyla Sosyal Bilgiler zümresi olarak yola çıktık. Projemizde İzmir’in önemli ilçelerinden biri olan, yaşayan tarih Bergama’yı ve Bergama ile özdeşleşen bir değer olan parşömen kağıdını ele aldık. Disiplinler arası bütünlük sağlayarak, okul dışı araştırma gezileriyle, öğrencilerimizin hazırlayıp sahnelediği tiyatro gösterisiyle, işbirlikli çalışma örnekleriyle “Yaparak yaşayarak öğrenme” ilkesini hayata geçirdik.

Ortaya çıkan ürünlerin tüm ortaokul öğrencilerimize sunumuyla Bergama da nereler gezilir, ne yenir? ve Zeus Sunağı’nın hikayesi hakkında bilgiler verildi. Ayrıca gezimizden görüntülerin yer aldığı video, İskenderiye ve Bergama Kütüphanelerinin kıyasıya yarışının ve Parşömenin bulunuş hikayesinin anlatıldığı tiyatronun da yer aldığı bu özel programda Bergama'nın ve Parşömenin tanıtımı için önemli bir misyon üstlenen Sayın Macit GÖNLÜGÜR parşömenin yapılış aşamaları hakkında bilgiler verip ardından keyifli bir müzik ziyafeti gerçekleştirdi. Gerçekleştirilen tüm bu çalışmalarla öğrencilerimiz birer kültür elçisi olma vazifesini üstlendiler.

  • Müzede Bir Gün

Sosyal Bilgiler Zümresi’nin sosyal sorumluluk projesi kapsamında 7. sınıf öğrencileri kardeş okul Çiğli Harmandalı Ortaokulu’ndan bir grup öğrenci Ege Üniversitesi Etnografya Müzesi ile Kağıt ve Kitap Sanatları Müzesi’nde dolu dolu bir gün geçirdi.

Öğrencilerin estetik beğenileri ve yaratıcı düşünmelerine katkı sağlayacak eğitsel uygulamalar ile başlayan etkinlik, her iki müzenin bahçesinde kurulan standlarda sürdü.

Öğrenciler bu standlarda Tokat yazmacılığı, el baskısı, mozaik, sıcak cam, ahşap oyuncak, kıl testere ile ahşap oyma, naht, üç boyutlu kaat'ı, tezhip, minyatür, çini, ebru gibi geleneksel Türk el sanatlarını öğrenme ve deneme fırsatı bulurken bir yandan da eski çocuk oyunlarını oynama fırsatı buldular. Etkinlik sonucunda öğrenciler kardeş okuldaki öğrencilerle yakından tanışma fırsatı bulurken müzelerin eğitsel amaçlı kullanımını da görmüş oldu.

  • Tarihi ve Kültürel Miras Tire

6. Sınıf öğrencileri, Tire’nin tarihi ve kültürel değerlerini keşfetmek amacıyla düzenlenen proje kapsamında ilçeye gezi yaptı.

Öğrencilerin yaşadıkları kenti yakından tanıyarak tarihi ve kültürel değerlerine sahip çıkma bilinci kazanmalarını sağlamak amacıyla Sosyal Bilgiler öğretmenleri tarafından yürütülen proje kapsamında Karşıyaka ve Güzelbahçe Piri Reis Okulları’ndaki 6.sınıf öğrencileri Tire’yi gezdi. Proje kapsamında İzmir’in tarihi, kültürel değerlerini anlatan kitap okuyan öğrenciler ardından Tire’ye gitti.

Tire Kent Müzesi’ni gezen öğrenciler urgancılık, beledi dokuma, bakırcılık, körüklü çizme yapımı, keçecilik, semercilik, nalıncılık, yorgancılık ve hasırcılık gibi geleneksel en sanatları ustaları ile workshop düzenlendi.

Müzenin ardından bedesten, cami, tarihi çarşı, havra, mescit, imaret gibi tarihi yerleri gezen öğrenciler Dere Kahve’de nefis doğanın keyfine vardı. Gezi sırasında meşhur Tire köfte, karadutlu lor tatlısı ve sübiye şerbetinin yapımını gören öğrenciler bu lezzetleri tatma fırsatı yakaladı. Tire’ye özgüKarambol oyununun nasıl oynandığını öğrenen öğrenciler önümüzdeki günlerde gezi sırasında çektikleri fotoğraflardan oluşan sergi açacak.

  • Türk El Sanatları Atölye Çalışmaları

5. sınıf sosyal bilgiler dersi kapsamında, Güzelbahçe Yaygın Eğitimi Destekleme ve Musiki Derneği işbirliği ile okulumuzda “Geleneksel Türk El Sanatları” konulu atölye çalışması gerçekleştirildi. Geleneksel Türk el sanatları, Anadolu'nun binlerce yıllık tarihinden gelen çeşitli uygarlıkların kültür mirasıyla, kendi öz değerlerini birleştirerek zengin bir mozaik oluşturmuştur.

Bu zengin kültürümüzü öğrencilerimize tanıtmayı amaçladığımız çalışmamızda öğrencilerimiz, geleneksel Tokat El Baskı Sanatı, Tel Sarma, Üç Boyutlu Kat’ı, Sıcak Cam İşleme, Otantik Takı, Kabak Oyma, Baston, Boncuk İşleme, Mozaik, Naht Sanatı, Atık Değerlendirme, Ahşap Oyma Oyuncak-Aksesuar gibi birçok sanatı yakından tanıma fırsatını elde ettiler. Bu el emeği eserlerin nasıl yapıldığının ilgiyle izlendiği sergide hem eğitici hem eğlenceli saatler geçirildi.

 

SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİMİZ

Piri Reis kurumları olarak sosyal sorumluluk yaklaşımımızı eğitim felsefemizin bir parçası haline getirerek, yaşadığı  çevreye ve topluma duyarlı bir nesil yetiştirmek için çalışıyoruz. Gerçekleştirilen topluma hizmet uygulamalarıyla farklı insanları ve yaşamları tanıma imkânı bulan öğrencilerimiz, diğer bireylere karşı sosyal görevleri konusunda bilinçlenirken insanlara karşı saygı ve sevgiyi öğreniyorlar.

  • Görme Özürlüler Kitaplığı

Bölümümüzün geleneksel olarak gerçekleştirdiği sosyal sorumluluk projelerinden biri olan Görme Özürlüler Kitaplığı ziyareti, beşinci sınıf düzeyindeki öğrencilerimizle üç aşamalı olarak gerçekleşmektedir:

Öğrencilerimiz, ilk olarak TÜRGÖK’e bir ziyaret gerçekleştirip proje ile ilgili olarak farkındalık kazanırlar. İkinci aşamada ise dernek yararına okulumuzda bir yiyecek kermesi düzenlerler. Son olarak da kendi yazdıkları hikâyelerini TÜRGÖK’te seslendirerek sesli kütüphaneye destek olurlar. Bu ikinci ziyaretlerinde, kermesten elde ettikleri geliri kabartma kitap basımında kullanılmak üzere kitaplığa bağışlarlar.

Öğrencilerimizin bu çalışmayla sosyal sorumluluk projelerinde bir adım daha atmış olmaları sağlanır.

  • Kardeş Okul Yararına Oyun Sahnelenmesi ve Kitap Hediye Edilmesi

Proje tabanlı çalışmaları her branşta yürütmeye çalışan okulumuzda, Türkçe Tiyatro Kulübü, sosyal bilgiler zümresi ve kardeş okul ile ortak oyun sahneleme çalışması gerçekleştirdi. Kulüp saatleri ve dışında gerçekleşen provalarda amaç ortak oyun sahnelemenin ötesinde öğrenciler arasındaki iletişimi geliştirmekti.

Özel Piri Reis Okulları, öğrencileriyle yürüttüğü tüm çalışmalarda sosyal sorumluluk bilincinin korunarak gelişmesi ve bireyin yaşamının bütününe yayılmasını hedeflemektedir. Yürütülen çalışmalarda öğrencilerimizin toplumsal iletişimini güçlendirip sosyal sorumluluk alma ve inisiyatif kullanma cesaretini artırmaktayız. Bu anlamda Sosyal Bilgiler zümresi ile Türkçe Tiyatro Kulübümüzün kardeş okulumuz olan  Harmandalı Ortaokulu yararına hayata geçirdiği proje ile öğrencilerimiz okudukları kitapları bağışlayarak kardeş okulun kütüphanesini zenginleştirdiler. Ayrıca iki okul öğrencilerinin ortaklaşa sahneleyecekleri tiyatro oyununun provaları  Harmandalı Ortaokulu’nda gerçekleştirildi.

  • Tekerlekli Sandalye Basket

Bugüne kadar pek çok başarılı sosyal sorumluluk çalışması gerçekleştiren Piri Reis kurumları “Eğitim Her Engeli Aşar” düşüncesinden hareketle engellere karşı başlattığı farkındalık yaratma ve bilinçlendirme çalışmaları doğrultusunda çok anlamlı bir projeyi hayata geçirdi. 

Proje kapsamında, İzmir Büyükşehir Belediyesi Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımını okulumuzda konuk ettik. Güzelbahçe Piri Reis Okulundan da bir grup öğrencinin izleyici olarak katıldığı etkinliğimize Özel Saint-Joseph Fransız Lisesi okul orkestrası da katılarak keyifli bir müzik ziyafeti gerçekleştirdi. Ayrıca tekerlekli sandalye basketbol takımının gerçekleştirdiği gösteri maçı öncesi okulumuz dans kulübünün harika gösterisi tüm izleyenleri coşturdu. Piri Reisli öğrenciler, bu projeyle farklılıklara saygı göstermeyi, hoşgörülü olmayı, dayanışmanın önemini, tüm zorluklara rağmen istenilirse nelerin  başarılabileceğini öğrendiler.

 

SAİNT-JOSEPH LİSESİ VE GÜZELBAHÇE PİRİ REİS OKULUMUZLA YAPILAN ORTAK PROJELER

  • İzmir Turu

Öğrencilerimizin tarihsel mekânları ve yaşadığı doğal çevreyi tanıması, kültürel değerlere karşı ilgilerinin arttırılması amacıyla Karşıyaka ve  Güzelbahçe Piri Reis Okullarımızın sosyal bilgiler zümresi ile Saint-Joseph Lisesi sosyal bilimler zümresinin işbirliğiyle İzmir turu gerçekleştirildi. 6.sınıf Piri Reis öğrencileri ve Saint Joseph Lisesinden öğrencilerin  katılımlarıyla gerçekleştirilen gezimiz öncelikle Tepekule'deki eski İzmir (Smyrna) dışında, kentin Pagos'ta (Kadife Dağı) yeniden kurulduğu alanda yer alan Kadifekale gezisi ile başladı. M.Ö. 4. yy.da kurulmuş olan Smyrna Agorasının gezilmesinden sonra  Havra Sokağı, Küçük Karaosmanoğlu Hanı, Kestane Pazarı, Kuyumcular, Mantocular ve Şekerciler Çarşısı ile Şadırvanaltı Camiinin bulunduğu bölgeyi  gezen öğrencilerimiz  İzmir’in tarihi ve kültürel özelliklerini farklı bir pencereden görme fırsatı yakaladılar.

Öğle yemeğini Hisarönü’nde tarihi restoranlarda yiyen öğrencilerimiz Kültürpark’ta bulunan İzmir Tarih ve Sanat Müzesi’ni (Taş Eserler, Seramik Eserler ve Kıymetli Eserler Salonu) ziyaret ettiler.  Derslerde işlenilen konuları pekiştirmek, yaparak yaşayarak öğrenmeyi desteklemek amacıyla gerçekleştirilen eğitici ve eğlenceli bu gezi sayesinde öğrencilerimiz yaşadıkları şehri daha yakından tanıma fırsatı elde ettiler.

  • Gençlik Konseyi

Öğrencilerimizin, günümüz sorunlarına çözüm üreten ve çevresine duyarlı bireyler olarak yetişmeleri temel amaçlarımız arasında yer alıyor. Bu amaç doğrultusunda Özel Saint –Joseph Fransız Lisesi tarafından her yıl düzenlenen  Gençlik Konseyi’ne Karşıyaka ve Güzelbahçe Piri Reis Okullarından oluşan bir grup 7. sınıf öğrencilerimizle gözlemci statüsünde katılım sağlamaktayız. Bu konsey sayesinde  öğrencilerimiz hem yeni bilgiler edindiler hem de kendi birikimlerini başkaları ile paylaştılar. Öğrencilerimiz, toplumsal sorunları her yönüyle ele alabilecekleri ve bunlara çözüm üretebilecekleri bir platformda yer almanın keyfini yaşadılar. Geleceğin mimarı olan öğrencilerimizin toplumsal sorunlar konusunda sorumluluk sahibi olarak yetişmelerine önem göstermeye devam edeceğiz.

 

TÜRKÇE DERSİ PROJELERİ

Yaratıcı Yazma: Doğru ve etkili yazmak sürece, birbiri ardında gerçekleşen ve her biri diğerini tamamlayan eylemlerden oluşmaktadır.

Öğrencilerin sözcüğün/sembolün/görselin tasarım ve çağrışımlarından hareketle anlamlarını belirleyip imge yaratmakla başlayan süreç en nihayetinde özgün bir düzyazı/şiir metni yazmakla son buldu.

Çalışma tamamlandığında çocukların imge yaratma, sözcüğe özgün anlam katma, bir görseli çok boyutlu yorumlayabilme, "sözcük-cümle-paragraf-metin" ilişkini somut bir şekilde kavrama, etkileyici bir düzyazı/şiir metni oluşturma ve yorumlama gibi beceriler kazanmalarında gözle görülür bir değişme ve gelişme kaydedilmiştir.

Yapılan her çalışmaları dosyalanan ve uygulama sonunda bir yazma defteri oluşturulan öğrenciler böylece yazma serüveninde yaratıcılıklarını geliştirip somutlaştırdılar.

Her Kitap, Bir Yorum, Bin Dünya: "Benim kitaplarımı okuyanlar katil olmasın, savaş düşmanı olsun.

İnsanın insanı sömürmesine karşı çıksın." demiştir Yaşar Kemal. Kitabın değiştirme gücünü Orhan Pamuk da "Bir gün bir kitap okudum ve tüm hayatım değişti." diyerek ifade etmişti. Ancak çocuklar, kitapların bu değiştirme gücünün çok da bilincinde değiller. Yıl boyunca okudukları kitaplarla ilgili onları gerçekten bir temele dayandırılmış eleştirel düşünmeye ve toplu tartışmaya yönlendiren, kitapları kendi yaşamları ile bağdaştırmalarını sağlamak ve her kitap için ayrı bir çalışma adımı içeren etkinlikler hazırlandı. Kitap değerlendirmeleri ile ilgili çalışmalar aşağıdaki hazırlıkları içermektedir.

  • I-Pad sunumu hazırlama
  • Çalışma kâğıtları
  • Görsel çalışmalar
  • Sınıf içi grup etkinlikleri
  • Toplu tartışma
  • Broşür hazırlama
  • Film-kitap karşılaştırma dosyaları

Türkçe Her Yerde: Dil ve kültür arasındaki ilişkinin kavranabilmesi, kültürün dil aracılığıyla taşındığının algılanabilmesi için öncelikle ana dilin iyi bir şekilde kavranması/kavratılması gerekir.Öğrencilerimizde dilbilincini oluşturmak amacıyla Türkçeleri bulunmasına rağmen yabancı dilden sözcük alınmasının sebep ve sonuçları araştırılır ve sınıf ortamında tartışılır. Ardından öğrencilerimiz sıkça kullanılan yabancı sözcükleri belirler. Bez bir pano üzerinde farklı materyaller kullanarak afiş çalışması yaparlar.

Okuma Saati: Okullarımızda, yedinci dersin ilk 10 dakikasında gerçekleştirilen, öğrencilerimizin yanlarında getirdikleri kitapları okuyarak geçirdikleri zaman dilimi, bir Piri Reis geleneği olarak « Okuma Saati » adıyla gerçekleştirilir.

 

ÇEVREYLE İLGİLİ PROJELER

  • Eko Okullar Programı

Okullarımızda okul öncesi ile ilk ve ortaokul seviyelerinde çevre bilinci, çevre yönetimi ve sürdürülebilir kalkınma eğitimi vermek için uygulanan bir programdır. Okullarımız bu programa 11 yıldır üye olarak çevreci çalışmalarını sürdürmektedir.

Program ülkemizde, Avrupa Çevre Eğitim (FEE) vakfına üye olan Türkiye Çevre Eğitim Vakfı tarafından yürütülmektedir.

Eko-Okullar Programı 2016-2017 eğitim-öğretim yılı itibari ile 62 ülkede uygulanmaktadır. Eko-Okullar Programı kapsamında 49.000'den fazla okula, 13.000.000'dan fazla öğrenciye ve 1.170.000'den fazla öğretmene ulaşılmıştır.

Program,okullarda ISO 14001/EMAS üzerine kurulmuş bir çevre yönetim sisteminin uygulanmasını da sağlar.

Eko-Okullar Programı dahilinde yapılan çalışmalar ve verilen çevre eğitimiyle üstün başarı sağlamış okullara Yeşil Bayrak ödülü verilir.

Yeşil Bayrak, uluslararası düzeyde tanınan ve saygınlığı olan, çevreye duyarlı okulu simgeleyen bir eko-etikettir . Ödülün geçerlilik süresi 2 yıldır bu sebeple ödülün her iki yılda bir yenilenmesi gerekir Eko-Okullar uzun verimli bir programdır.

Okullarımız yapılan çevreci etkinliklerdeki başarısı ve etkili çalışmaları ile 5 defa Yeşil Bayrak ödülüne layık görülmüştür. Geri dönüşüm, su, biyolojik çeşitlilik, enerji, denizlerimiz vb konuların işlendiği programda çok sayıda fidan dikilmiş ve kıyı temizliği etkinlikleri gerçekleştirilmiştir.

Esas amaç çocukluk çağında çevre bilincini kazandırarak daha yaşanılabilir bir Dünya bırakabilmektir.

  • Beyaz Bayrak Projesi

Sağlık Bakanlığı ile Milli Eğitim Bakanlığı işbirliğinde yürütülen bir projedir. Toplum sağlığını korumak ve geliştirmek, yaşam kalitesini yükseltmek, okullarda temizlik ve hijyen konularında farkındalık yaratmak amacıyla uygulanmaktadır.

Bakanlık yetkilileri tarafından okullara düzenlenen ziyaretler sırasında, okul içi tüm alanlar: tuvaletler, koridorlar, sınıflar, yemekhane, kantin, spor salonu, kütüphane, laboratuvarlar, revir, öğretmenler odası vb, ile  içme suyu incelenerek Okul Sağlığı Denetleme Formu üzerinden değerlendirme yapılır. 100 puan üzerinden en az 90 puan alan okullara Beyaz Bayrak ödülü verilir. Beyaz Bayrak hijyenik ve sağlıklı okulları temsil etmektedir.

Okullarımızda beyaz bayrak ödülü program gereği her iki yılda bir 100 tam puan başarısı ile yenilenmektedir.

  • UCPA Kampı Doğa ve Su Sporları Projesi

UCPA’ nın açılımı: Açık Hava Sporları Merkezleri Birliği. UCPA, Avrupa ve Akdeniz havzasında daha yoğun olmak üzere ortalama 70 ülke ve 140 merkezde faaliyet gösteriyor. Son olarak Küba ve Dominik Cumhuriyeti’nde de merkezleri açılmış uluslararası bir kuruluş…

Fransızca ve fen zümresi ortak çalışması olarak her yıl 7.sınıf öğrencileri ile gerçekleştirilen projenin bu yıl 10.su düzenlenmiştir. Amacı öğrencilerimizin Fransızca konuşan monitörler (spor eğitmenleri) tarafından eğitilerek, windsurf, katamaran, kano, bisiklet, doğa yürüyüşü gibi sporları yaparken Fransızca dilini kullanmalarını sağlamak ve kıyı temizliği gibi etkinlikleri de ekleyerek böyle doğal bir ortamda çevre farkındalığı yaratabilmektir.

 

BİLİMLE İLGİLİ PROJELER

  • GEMS

Öğrencilerin bilimle tanışmaları, bilimin temel kavramlarını öğrenmeleri ve en önemlisi bilime karşı motivasyon kazanmaları için okulumuzda anasınıfı,1-2 ve 3. Sınıflara yönelik olarak süre gelen GEMS derslerinde her ay farklı bir etkinlik yaparak fen bilimlerini tamamlamaktadır. GEMS dersleri ile öğrecilerimizin temel öğrenme alışkanlıklarının belirlendiği bu dönemlerde, bilimsel anlamda yaratıcı olmabilmelerinin farkına varmak, soru sormak, sonuç alabilmek için sabırla bir konu üzerinde çalışabilmek, bilimin günlük yaşamdaki önemini fark etmek gibi pek çok kazanımlar edinmeleri hedeflenmektedir.

GEMS NEDİR?

GEMS-Great Exploration in Math and Science ( Fen ve Matematikte Büyük Araştırmalar )- heyecan verici etkili fen ve matematik etkinliklerini sınıflara taşıyan kaliteli ve esnek bir ders proğramıdır. Fermuarlı bir çanta içinde gerçekleşen kimyasal tepkimeden dev boyutlu sabun köpüklerinin oluşturulmasına, uzaydan geldiği söylenen garip yeşil bir maddeden güneş ısısı deneylerine kadar bütün GEMS etkinliklerinin amacı, temel bilimsel kavram ve yöntemleri açıklarken hayal gücünü etkilemektedir. İlk olarak Lawence Bilim Merkezi’nde geliştirilmiş ve ardından binlerce öğretmen tarafından sınanmıştır.

Gözetimli keşif yöntemi bireylerin öğrenime doğrudan katılımını vurgular. Bu tür etkinlikler, sadece ders kitaplarının kullanıldığı yönteme oranla daha fazla güdülenme yaratmakta ve bilim adamlarının gerçekten ne yaptığının daha gerçekçi bir şekilde anlaşılmasına katkıda bulunmaktadır. Daha da nemlisi, GEMS etkinlikleri öğrencilerin temel fen ve matematik kavramlarını anlamalarını ve günlük yaşamlarında gerek duydukları sorgulama alışkanlığını edinmelerini sağlamaktadır. Öğrenciler, ön planda oldukları rahat bir ortamda, belirli bir sonuca ulaşmalarının gerekmektedir araştırmalara görev almaktadır.

GEMS’İN AMAÇLARI NELERDİR?

GEMS Projesi şu amaçları gerçekleştirmek için etkinliğe dayanan bir yöntemi kullanmaktadır:

Bağımsız öğrenen ve eleştirel düşünebilen bireyler yaratmak.

Öğrencilerin fen ve matematikteki öncü kavramları anlamalarını sağlamak.

Temel fen ve matematik becerilerinin önemini göstermek.

Fen ve matematiğe karşı olumlu bir tutum edinilmesini sağlamak

  • BİLİM ŞENLİĞİ

Her yıl Mayıs ayının son haftası gerçekleşen Bilim Şenliği etkinlikleri bilimin izinde olan Piri Reis öğrencilerinin buluşma noktası olmak üzere hayata geçirilmektedir.

‘Eğlenerek Öğrenmek Mümkün’ sloganının paylaşıldığı şenlikte öğrenciler farklı deneysel çalışmaları yaparak bilimin renklendirilmesini sağlanmakta, yaparak yaşayarak öğrenmenin keyfine varmakta ve bilimin günlük yaşantının içinde olduğunun vurgulamaktadır.

Bilim ile çok küçük yaşta tanışan öğrencilerimizin yıl içerisinde katıldıkları birçok bilimsel proje ürünlerinin de sergilendiği Bilim Şenliği geleceğin bilim insanlarına yön vermektedir.

  • Pİ Günü Etkinlikleri

Geleneksel Pİ Günü kutlamaları, okullarımızda bir matematik şenliği olarak düzenlendi. Matematik Zümresi'nin organize ettiği şenlik, sabah töreninde öğrencilerimizin hazırladığı Pi şarkısı ile başladı. Öğle yemeğinde pizza ve pi pastası yenildikten sonra Pi sayısı ile ilgili video ve sonrasında öğrencilerimizin rol aldığı matematik skeç ile devam etti. Skecin ardından tüm branşların etkinliklerinin yer aldığı planlamada ortaokul öğrencilerimiz on iki istasyonda farklı etkinliklere katıldılar.

Matematikle dolu, keyifli bir öğleden sonra geçiren öğrencilerimiz, matematiğin pek çok farklı alanda önemini pekiştirmiş oldular.

©2024 Özel Piri Reis Okulları - Tüm Hakları Saklıdır.

AdresGezgini: Google AdWords Premier Partner. Internette Reklam Vermek için 444.0.964
img