Her yıl proje konusuna bağlı olarak belirlenen ve özellikle öğrencilerimizin entelektüel birikimlerini arttırmak amacıyla gerçekleştirilen farklı bir uygulamadır. Öğrencilerimiz her ay bir ressam, bir mucit ve bir müzisyen ile tanışırlar. Her ayın bir “En”i vardır. Bu “En” tüm ayrıntılarıyla öğrencilerle birlikte çalışılır.
Davranış dersi adı altında verilen; nasıl yemek yenir, nasıl konuşulur, masada nasıl oturulur, nasıl çatal bıçak tutulur? gibi soruların cevap bulduğu ve özellikle uygulama olarak yapılan bir derstir. Yılda iki kez seçilen bir restoranda öğrencilerle beraber uygulama yemeği yenir.
Her mayıs ayında öğrencilerimiz evlerinden getirdikleri bisikletleriyle okulumuzda hazırlanan bir trafik parkurunda uygulamalı olarak trafik kurallarını öğrenir. Bir doğa dostu olan bisiklet ile bedensel koordinasyonu geliştirmek için on beş gün süre ile çalışır.
Her yılsonunda öğrencilerimizin yıl boyunca satranç derslerinde öğrendiklerini gösterebilecekleri, centilmence yarışabilecekleri bir turnuva ortamında oyun oynayabilmeleri adına düzenlenir.